انواع بازی های فکری و برد گیم ها

بازی های فکری مانند بازی فکری مافیا و بازی فکری مونوپولی بازی فکری اتللو بازی فکری جومانجی

انواع بازی های فکری و برد گیم ها

بازی های فکری مانند بازی فکری مافیا و بازی فکری مونوپولی بازی فکری اتللو بازی فکری جومانجی

تقویت پوست با روغن بی نظیر سیاه دانه

برای بهبود ایمنی بدن و تأمین انرژی برای مقابله با عفونت های مختلف ، یک قاشق از این دانه های سیاه پیاز را به رژیم روزانه خود اضافه کنید. کالونجی یک تقویت کننده سیستم ایمنی طبیعی است و از آن به طور گسترده ای در غذاهای مختلف استفاده می شود نه تنها برای عطر و طعم بلکه برای بهبود سریع خواص آن. مطالعات نشان می دهد که این دانه های ریز متابولیسم را تقویت می کنند و به شما کمک می کنند تا از تنبلی خلاص شوید.
چشم انداز را بهبود می بخشد:

طبق آیورودا ، روغن کالونجی بلافاصله مشکلات مربوط روغن سیاه دانه به چشم مانند قرمزی چشم ، آبیاری مداوم را درمان می کند. این دانه ها به عنوان نیروگاهی از ویتامین های مختلف به بهبود بینایی کمک می کنند و از آب مروارید نیز جلوگیری می کنند. پزشکان آیورودا برای غلبه بر مشکلات بینایی توصیه می کنند یک قاشق چایخوری روغن کالونجی به همراه یک لیوان آب هویج تازه بنوشید. با این حال ، قبل از مصرف روغن کالونجی برای مشکلات مربوط به چشم با پزشک خود صحبت کنید.
دانه های کالونجی برای پوست و مو:

روغن کالونجی

دانه های سیاه یا کالونجی بیش از 100 خاصیت دارویی دارند و دارای خواص ضد التهابی ، آنتی بیوتیکی و ضد عفونی کننده هستند. مملو از اسیدهای آلی است و یکی از عناصر ضروری در مراقبت های روزانه پوست و مو است. از دانه و روغن کالونجی می توان برای مشکلات پوستی و مویی استفاده کرد.
نحوه استفاده از Kalonji برای پوست:

اگر دچار آکنه ، قرمزی ، جوش و جوش های سرسیاه هستید ، برای کمک به کالونجی مراجعه کنید.
درمان های خانگی با استفاده از روغن کالونجی:
بسته روغن کالونجی و روغن زیتون:
عناصر:

½ قاشق چایخوری روغن کالونجی

1 قاشق چایخوری روغن زیتون
روش:

مخلوطی از روغن کالونجی و روغن زیتون درست کنید.

آن را به صورت لایه نازکی روی پوست قرار دهید.

بگذارید به مدت 15 دقیقه خشک شود و با آب ساده بشویید.

این کار را حداقل دو بار در هفته برای جلوگیری از آکنه و صاف شدن پوست انجام دهید.
چگونه کار می کند:

روغن Kalonji و روغن زیتون علاوه بر ویتامین های محلول در چربی مانند A ، D ، E و K ، ذخیره سازی آنتی اکسیدان های ضد پیری هستند. این خواص در هر دو روغن باعث کند شدن علائم پیری ، مبارزه با رنگدانه ها و همچنین درمان انواع بیماری های پوستی می شود. مانند اگزما ، پسوریازیس و آکنه.
روغن کالونجی و آب پرتقال:
عناصر:

sp قاشق چایخوری روغن کالونجی

1 فنجان آب پرتقال
روش:

روغن کالونجی را با آب پرتقال تازه مخلوط کنید و آن را در معده خالی بنوشید تا سموم را از بین ببرد ، با رادیکال های آزاد مبارزه کند و از درون براق شود. می توانید این آب میوه را صبح یا قبل از خواب بنوشید. با درخشش مجدد پوست می توان طی یک هفته تغییراتی را مشاهده کرد.
چگونه کار می کند:

روغن کالونجی و آب پرتقال با هم به عنوان رفع زیبایی شما از درون عمل می کنند. این مواد شگفت انگیز در پاکسازی منافذ مسدود شده ، از آکنه ، جوش ، چین و چروک و خطوط ریز جلوگیری می کند. اگر خیلی برنزه هستید ، این مخلوط را روی صورت بمالید و بعد از 10 دقیقه آن را بشویید. محتوای ویتامین C با رادیکال های آزاد مبارزه می کند و درخشش فوری را ایجاد می کند.
روغن کالونجی برای ریزش مو:

روغن کالونجی استخراج شده از دانه های سیاه یکی از مواد اصلی در بسیاری از شامپوهای گیاهی و محصولات مراقبت از مو است. جز active فعال تیموکینون در کالونجی حاوی پروتئین ، آلکالوئیدهایی است که به طور موثری از رشد و حجم مو پشتیبانی می کنند. روغن کالونجی باعث کاهش ریزش مو می شود و باعث کاهش پیری سلول ها در پوست سر می شود و از کم پشت شدن مو جلوگیری می کند.
بسته روغن سیاه دانه و نارگیل:
عناصر:

1 قاشق چایخوری روغن دانه سیاه

1 قاشق چایخوری روغن نارگیل
روش:

هر دو روغن را گرم کنید و به طور مساوی روی پوست سر بمالید.

برای تأمین قدرت در فولیکول ها آن را بیشتر روی پوست سر قرار دهید.

بگذارید 30 دقیقه بماند و آن را با یک شامپوی ملایم بشویید.
چگونه کار می کند:

روغن نارگیل موهای شما را براق و ابریشمی می کند در حالی که روغن سیاه دانه باعث رشد مو می شود ، انواع مختلف شوره سر را پاک می کند و پوست سر را تمیز نگه می دارد.
بسته روغن سیاه دانه و کرچک:
عناصر:

1 قاشق چایخوری روغن دانه سیاه

1 قاشق چایخوری روغن کرچک
روش:

در یک کاسه ، این روغن ها را ترکیب کنید.

کمی گرم کنید و از ریشه تا نوک آن را روی پوست سر بمالید

بگذارید 30 دقیقه بماند و آن را با یک شامپوی ملایم بشویید.
چگونه کار می کند:

روغن کرچک و روغن سیاه دانه مواد شگفت انگیز مادر طبیعت برای تقویت رشد مو هستند. این هر دو ماده غذایی غنی از ویتامین E ، مواد معدنی ، پروتئین هایی هستند که علاوه بر جلوگیری از ریزش مو ، خاصیت رشد مو را نیز نشان می دهند و رشد سریع را تضمین می کنند.
دستور العمل های Kalonji:

کالونجی یکی از این دانه های باستانی است که اغلب به عنوان ادویه در غذاهای هند و خاورمیانه استفاده می شود. اگر سیاه دانه های نان ، یک نان هندی را در یک رستوران یافتید ، مطمئن باشید که این دانه های کالونجی هستند. این دانه های سیاه و سفید غنی از فیبر باعث هضم ، سلامت روده و تأمین مواد مغذی مختلف به بدن می شوند.

دستورالعمل های مبتنی بر کالونجی را در رژیم روزانه خود بگنجانید تا از مزایای آن بهره مند شوید. همچنین می توانید آنها را در تادکا ، سالادها بریزید یا آن را روی بیسکویت یا سایر اقلام شور بپاشید.
Kalonji Pulao:

دانه های Kalonji Pulao
عناصر:

1 فنجان برنج باسماتی

6 حبه سیر ، برش خورده

1 قاشق چایخوری

1/2 قاشق چایخوری جیرا

1 قاشق چایخوری رب سیر زنجبیل

1 برگ پتا یا برگ خلیج

1 عدد دارچین

2 میخک

2 هل خرد شده

1 قاشق چایخوری دانه کالونجی

2 فنجان آب

نمک واسه مزه، نمک برای طعم دادن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد